دختران من

عید

1392/2/2 12:13
نویسنده : مامان
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به وروجکهای خودم امیدوارم همیشه سالم باشید.

خوب ، عید هم با همه قشنگیهاش و شلوغیاش تموم شد .امسال عید من و باباتون تصمیم گرفتیم شمارو کنار دریا ببریم تا حسابی بازی کنید. همراه دوست بابا رفتیم کنگان وبوشهر حسابی شما بازی کردید و بهتون خوش گذشته اسماء که تمام سرتاپاش پرشنهای ساحل بود واصلابراش مهم نبود که کثیف بشه اما وروجک من صبا حسابی اعصابمو به هم ریخت یک ذره که پاهات شنی میشد گریه میکردی که کثیف شدم برعکس اسماء که با حسین وفاطمه بازی میکرد تو یک جا ایستاده بودی وبه دریا نگاه میکردی بااینکه 2سال و 7 ماهت بیشتر نیست مثل آدم بزرگها رفتارمیکنی راستی خانم خانم تو این سفر مجبوربودم برات پوشک بخرم چون هیچ جا نمی رفتی دستشویی می گفتی کثیف من نمیرم خلاصه جوجه من تو با اسماء خیلی فرق داری اسماء همش فکر بازی و شیطنت بود ولی تو فقط رو صخره ها می نشستی وبعضی وقتها هم گوش ماهی جمع میکردی درهرصورت گذشته خوب بود به شما خیلی خوش گذشت دوستتون دارم .راستی بعدا عکساتون هم می گذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته های آسمانی
19 اردیبهشت 92 8:25
سلام
خاله خوبی یه وقت سرنزنی به وب ماآخه ماشین گیرتون نمیاد وسط راه میمونید بازم غریبه ها
نمیدونم چرا
یکدفعه یاد این شعر افتادم که هرکس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدادوست جدا میشکند
بیگانه اگر میشکند باکی نیست
ازدوست بپرسید چرا میشکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!




مامان فرشته های آسمانی
23 اردیبهشت 92 17:22
نظر بدیم که چی بشه 100سال بعد خوانده بشه اصلا نظر به چی بدیم بابا سال 92هم تموم شدهنوز توخاطرات عید موندی هروقت میام سر میزنم هنوز تو پست عید موندی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟














خاله
18 خرداد 92 15:18
سلام




حالا حوصله نداری بنویسی یه چیزی دیگه چرا نظرات رو تایید نمیکنی؟ تایید کردنم وقت میخوادآیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستش میخواستم از طریق نی نی وبلاگ بگم یه تور ترتیب بدن همه بریم مسافرت ازاول تیر به نظرتو خوب عایا؟؟؟؟؟؟؟؟


































niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد