دختران من

آرامش من

1390/4/5 8:47
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

اسماء گلم وقتی بچه بودی ساکت وحرف گوش کن بودی ولی این روزها حسابی شیطنت می کنی ولجباز شدی بااینکه خیلی دوستت دارم ولی بعضی مواقع خیلی از دستت ناراحت میشوم امسال به کلاس اول میروی امیدوارم که همیشه درتمام مراحل زندگیت موفق باشی

صبای گلم الان در11 ماهگی هستی ازآخرهای 10 ماهگی شروع به راه رفتن کردی وچند کلمه هم صحبت می کنی کلمه قشنگی که این روزها به اسما میگی نه است وقتی وسایل اسما را دست می زنی اسما داد می زند وتو با صدای قشنگت می گویی نه اسما حسابی کفری میشود خیلی خوشمزه شدی وقتی ازاداره به خانه می آیم وشماهارا می بینم انگار که تمام دنیا را به من داده اند خدا کند همیشه بخندید راستی اسما دیشب خانه خاله طاهره مانده وحتما تو امروز حوصله ات سر می رود . 4/4/90 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد