دختران من

شیطونکهای من

1390/7/26 12:02
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها حسابی ازدست صبا خانم کلافه ام . شبها دیر می خوابه بااینکه تمام چراغها رو خاموش می کنیم وبه اسماء هم می گم خودت و بزن به خواب باز خانم خانما نمی خوابه توتاریکی شروع به بازی می کنه .

اسماء هم این چند شب میاد پیش من می خوابه می گه مامان زودترخوابم می برد . وقتی هردوشون خوابشون می برد انگاردوتافرشته کنارم خوابیدن  - این روزها صبا یادگرفته با اسماء بازی می کنه عروسکش و بغل می کنه همراه اسماء راه می بره بااینکه اسماء خانم باهاش بازی نمی کنه هرروز سراسباب بازی باهم دعواشون میشه . صبا خانم هم کم نمی آورد وحسابی سراسماء داد می زند ولی درهرصورت همه کاراتون شیرین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله
24 مرداد 90 12:50
جیگر صبا و اسما بروم دوستتون دارم
مامان فرشته های آسمانی
31 شهریور 90 17:02
سلام به اسما جیگر خاله تولدت مبارک راستی روز اول مدرسه هم برات مبارک باشه صد سال نه هزار سال زنده باشی دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد