دختران من

برای تو می نویسم اسماء

1390/7/30 9:45
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

اسماء عزیزم شاید وقتی بزرگ شدی بفهمی مامانی این روزها چقدرازتو دلگیروچقدرسخت براش که ببین دختربزرگش اهل حرف زدن برای مامانش نیست . بچه های دیگه برای مامانشون ازهمه چیز تعریف می کنن ازمدرسه ازدوستاشون ازخانم معلمشون ولی تو برعکس همه بچه ها اهل حرف زدن نیستی ومن همیشه ازاین قضیه رنج می کشم شاید وقتی بزرگ شدی واین مطالب را خواندی بفهمی مامانی چی میگه ولی این وبدون تو برای من یک چیز دیگه هستی خدا زمانی تورا به من داد که شدی مونس تنهاییام وخدارا شکر کردم که تو دخترشدی چون خیلی احتیاج داشتم باکسی حرف بزنم اگه یک موقع عصبانی میشم وتوروناراحت می کنم دست خودم نیست این روزها مامانی خیلی فکرتوسرش است دعا می کنم خدامشکلات همه را حل کنه مشکلات مارو هم حل کنه . این و بدون خیلی خیلی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد