دختران من

دختراسماء اینقدرساده نباش

1390/10/4 11:40
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  فرشته های کوچولویم :اسماء دخترم این روزها حسابی فکرمن وبابات و مشغول خودت کردی تومدرسه نمی تونی ازحق خودت دفاع کنی بچه ها حسابی اذیتت می کنند می خواستیم جابه جات کنیم وبری پیش دخترخاله ات مائده تا اون حواسش بهت باشه ولی بعد ازاینکه بامعلمت تلفنی صحبت کردیم فعلا قرار شد باهمکاری من و معلمت توهمین مدرسه بمونی دلم نمی خواد توزندگیت اینقدرساده باشی بعضی وقتها که به عمق چشمات نگاه می کنم دلم برات می سوزه که چقدردلت صاف و پاک وهرکه هرچی میگه باورمی کنی میترسم برای آینده ات کاش میتونستم بهت بگم بعضی مواقع باید زرنگ بود تابتونی حق خودت و بگیری برات دعا می کنم واین وبدون خیلی بهت وابسته هستم.

صباکوچولو وروجک بلا حسابی با اومدنت زندگی ماروتغییردادی وحسابی هم اذیت اسماء می کنی این روزها رو درودیوارنقاشی می کشی همه رو کلافه کردی هرچه تمیز می کنم بازکارخودت و می کنی راستی حسابی بابایی شدی شبهای که بابات شب کاراست خیلی اذیتم می کنی شیطونک من با این همه اذیتهای که می کنی ولی خیلی خوشمزه هستی الان یک سال و 3ماهت است ولی خوش زبونی همه خیلی دوست دارند بااون موهای فرفری وقشنگت -ازهمه جا بالامیری تا حالا چندمرتبه ازروصندلی ومیز افتادی وباز به کارات ادامه میدی امیدوارم همیشه سالم باشید . دوستون دارم . 4/10/90 ساعت 11.30

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد