دختران من

گلهای زندگیم سلام

1391/9/26 7:55
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای قشنگ و شادابم

امروز ٥ماه ازآخرین باری که براتون خاطره نوشتم می گذرد ببخشید گلهای زندگیم چراکه مامانی حسابی سرم شلوغ بود .

اسماء دختر قشنگم الان کلاس دومی خیلی هم بامزه وقتی عینک میزنی ومی خوای بری مدرسه دلم می خواهد بخورمت تپل من ولی حسابی این روزها ازفکرت بیرون نمیرم عزیزدلم تو ازلحاظ اخلاقی خیلی ساده ای کاش میتونستم اخلاق ترو عوض کنم چند شب پیش بهم گفتی مامانی یکی ازبچه ها گفته هرشب میام خونتون وترو می بینم توهم باورکردی هرچی بهت میگم مامان بچه ها دارن سربه سرت می گذراند فایده ای ندارد کاش تو هم مثل بچه های همسن وسال خودت بودی راستی دخترکم اصلا علاقه ای به درس و مشق هم نداری به معلمت هم که صحبت کردم میگه شما کاری باهاش نداشته باشید ولی حسابی من وبابات ازاینکه به درست اهمیت نمی دهی غصه می خوریم کاش میدونستی چقدرما دوست داریم کاش میدونستی دلمون می خواد بین بچه ها ازهمه زرنگ ترباشی بابات میگه خوب میشه سربه سرش نذار ولی دلم میسوزه تمام زمانهای را ازدست می دهی که دیگه قابل برگشت نیست شاید بهترین هدیه ای که میتونی به من وبابات بدهی اینکه به درس و مشقت بیشتر برسی بعضی وقتها برام نقاشی می کشی وکادوش میگیری وبرام میاری خیلی دلت کوچیک و پاک ولی هنوز خیلی چیزهاروباید یادبگیری که درآینده بتونی روی پاهای خودت بایستی .

صبای کوچولوی من تو هم این روزها حسابی شیطتنت می کنی سربه سراسماء میزاری هرچیزی که اسماء برمی دارد توهمونو بهمونه می گیری دیروز لج کرده بودی تمام کتاب قصه های اسماء مال من است من هم مجبور شدم سرت داد بزنم ودعوات کنم آخردخترخوب چرا اذیت خواهر بزرگترت می کنی .راستی شعرحسنی هم حفظ کردی هرروز برام می خونی حرفهای خوشمزه زیاد می زنی خالت خیلی دوست داره دیشب خاله اینا بامامان جون باباجون دایی اومدند خونمون حسابی خوشحال بودی خالت دائم دندونت می گیره وتو هم ازدستش فرارمی کنی امیدوارم همیشه سالم باشی هردوتون و دوست دارم.امیدهای زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله
14 اسفند 91 15:10
سلام ناراحت نباشید خودم دوباره براتون مینویسم واقعا نمیدونم مامانتون از درست کردن وب چه قصدو نیتی داشته که خاطرات شمارو رها کرده یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟مثل مغازه ایی که یکروز درمیان تعطیل باشه وب شما هم 5ماه 5ماه تعطیله . اسما خانم عزیز خاله هرروز بامزه تراز دیروز میشی و من خیلی دوستت دارم و اما صبا خانم که چند مدت خیلی بداخلاق شدی و همش تا چیزی میخوای گریه میکنی که بزور اون بگیری والبته عاشق لباس عروس هستی هروقت میایی خونه ما میگی لباس مائده ومارال میخوای و بعد که پوشیدی مثل عروس خانمها میشنی خیلی خوشکل میشی هرجند بداخلاق شدی اما بازهم دوستتدارم وخیلی بامزه ای مثل فرشته های میمونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد