دختران من

بنام خالق هستی بخش

1391/4/21 12:13
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های قشنگم سلام : مامانی خیلی وقت بود براتون چیزی ننوشته بود ببخشید

امروز چهارشنبه ٢١/٤/٩١ است اسماء درتعطیلات تابستانی است و صبا هم خوشحال که اسماء باهاش بازی می کنه البته اسماء خانم خیلی سربه سر صبا میزاری نمی دانم دیگه چظور باهات رفتارکنم صبا هرچه ذوقت می کنه عزیزی عزیزی می کنه توبرعکس سرش داد میزنی و میگی نمی خوام بیاد پهلو م شبها هم موقع خواب میاد توبغلت میگه برم توبغل عزیزیم بخوابم ولی تو لجبازی می کنی ونمی زاری خیلی عصبانی میشم امیدوارم وقتی بزرگ شدی واینهاروخوندی بدونی چقدر دختربدی بودی.

صبا جان این روزها عصرکه میشه اسماء بهت میگه برو به مامان بگو بریم توکوچه بازی بگو حوصله ام سررفته

تو هم با زبان قشنگت میای میگی مامان برم توتوچه بعد من میگم چرا میگی سررفته منم خندم می گیره خیلی خوشمنزه حرف میزنی شبها هم موقع خواب دستمو می گیری بهم میگی عزیزم شب بخیر خیلی خوشمزه ای  هردوی شمارو دوست دارم چون میدونم اگه نبودید نمی دانستم باید چکارمیکردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله
8 آبان 91 16:34
سلام وای وای چه مامان تنبلی دارید که براتون خاطره نمینویسه غصه نخورید خودم براتون می نویسم صبا این روزا خیلی جیگر شدی هفته پیش که باهم داخل ماشین باباجون بودیم میخواستی بگی اسما اذییتم میکنه میگفتی باباجون اسما اذذت میکنه خیلی با مزه ای فندق خودمی و اما اسماء توهم خیلی بامزه ای مخصوصا با عینک نارنجیت هروقت میای پیشم میگی خاله خیلی دوستتدارم منم دوستتدارم کپل
خاله
23 آذر 91 17:11
سلام چه فایده هی نظر بدیدم مامانتون که نمیخونه نمیدونم با ما قهر ه یا شما اما من براتون مینویسم اسما تپل وقتی فهمیدم زنگ مدرسه که زده شده سریع رفتی بیرون که مشق شب ننویسی خیلی خندیدم خیلی بامزه ای تپل صباهم خیلی بامزه هست ولی ازبسکه دندونش میگیرم از من فرار میکنه به مامان جون میگه مامان جون خاله اذذت میکنه الهی جیگرتون برم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد