دختران من

واکسن

1391/1/24 11:42
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

صبای مامانی حسابی تو دل همه جا کردی خیلی دوست دارم ٣ روز پیش واکسن ١.٥ زدم البته با ٢ماه تاخیر حسابی تب کردی پات هم خیلی درد میکرد می ترسیدی راه بری فردا صبح من واسما برای اینکه ترست بریز بردیمت تو کوچه یواش یواش راه رفتی ظهرهم مائده ومارال دخترخاله هات وباباجون ومامان جون اومدن پیشت وحسابی سرگرم شدی ودردت ازیاد رفت بعدش هم خاله وشو هرخاله ات آمدند حسابی دورت شلوغ بود خیلی برات دعا کردم که درد نکشی شکرخدا خیلی اذیت نشدی بعضی ها می گفتن این واکسن تا ٣ روز بچه درد داره ولی شکرخدا برای تو خیلی طول نکشید امروز هم که ٥ شنبه است دخترعمه ات فاطمه اومده پیشت دیشب خیلی دیرخوابیدی ولی صبح گاه قبل ازاینکه من برم سرکاربیدارشدی گفتی مامانی فاطی فاطی گفتم پایین پیش مادربعد هم شیربرات درست کردم ورفتی پایین وقتی دیدی اسما تو بغل فاطمه خوابیده حسابی جیغ زدی همه رو بیدارکردی بابات هم اومد و ترو گذاشت تو بغل  فاطمه تا بخوابی دخترک شیطونک حسابی قلدور شدی هرچی اسما آروم تو برعکس اونی ولی به هرحال خیلی دوست دارم بعضی وقتها که بازی می کنی وسط بازی میای و صدام میزنی وقتی میگم بله من و می بوسی ومیری میگم همی بعد میخندی خدا ترو واسما برای من حفظ کنه که مونسهای خوبی برام هستید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد